Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Vzdelávacie aktivity v roku 2015

15.03.2016

V priebehu roku 2015 spoločnosť PARTNERS GROUP SK realizovala pre svojich spolupracovníkov rôzne vzdelávacie aktivity, ktoré sú okrem iného efektívnym nástrojom podporujúcim zvyšovanie kvality poskytovaných služieb.

V priebehu roku 2015 spoločnosť PARTNERS GROUP SK realizovala pre svojich spolupracovníkov rôzne vzdelávacie aktivity, ktoré sú okrem iného efektívnym nástrojom podporujúcim zvyšovanie kvality poskytovaných služieb.

Nové manuály a kurzy na vzdelávacom portáli spoločnosti PARTNERS GROUP SK

Vzhľadom na to, že spoločnosť PARTNERS GROUP SK v priebehu roka 2015 pripravila a vydala nové manuály k Prezentátoru, Analýze osobných financií a k Náborovému prezentátoru, prostredníctvom ktorých sa snaží poskytnúť spolupracovníkom ešte lepšiu podporu pri zvyšovaní úrovne poskytovanej služby a pri práci s klientom, respektíve potenciálnym spolupracovníkom, pristúpila v tejto súvislosti aj k zmenám na vzdelávacom portáli (e-learning). V priebehu roka 2015 oddelenie vzdelávania pripravovalo nové kurzy Prezentátor, Analýza osobných financií a Náborový prezentátor. Spolupracovníci ich majú možnosť využívať od októbra minulého roka. Ide o novovytvorené kurzy, ktoré úplne nahradili predchádzajúce verzie a ich aktualizácie.

Hlavným cieľom novovytvorených manuálov a kurzov je podpora spolupracovníkov pri osvojovaní si profesionálnych komunikačných zručností pri práci s klientom, respektíve potenciálnym spolupracovníkom, keďže spoločnosť sa dlhodobo snaží a vytvára podmienky na poskytovanie profesionálnych služieb v nadväznosti na hodnoty spoločnosti.

V jednotlivých manuáloch a kurzoch nájde spolupracovník modelovú komunikáciu pri prezentovaní spoločnosti PARTNERS GROUP SK a služieb, ktoré spoločnosť poskytuje. Kurzy sú spracované v súlade so súčasnými edukačnými a didaktickými trendmi a postupmi s cieľom čo najefektívnejšieho získania potrebných informácií a zručností. Trend unifikovaného prístupu k profesionálnemu zvládnutiu postupov, ktoré boli v oblasti práce s klientom a potenciálnym spolupracovníkom vytýčené v jednotlivých manuáloch, sa snažia nasledovať aj kurzy na vzdelávacom portáli spoločnosti PARTNERS GROUP SK, či už svojou štruktúrou, alebo obsahom.

Partners akadémia

V dňoch 21. septembra až 22. septembra 2015 sa v našej spoločnosti prvýkrát uskutočnila Partners akadémia, na ktorej sa zúčastnilo celkovo 256 spolupracovníkov. Na túto aktivitu boli okrem vedenia spoločnosti pozvaní ďalší účastníci v kategóriách manažéri (157 účastníkov), budúci vedúci (54 účastníkov) a v kategórii early watch (45 účastníkov).

Prezentácie a workshopy viedli skúsení spolupracovníci, ktorí ostatným účastníkom odovzdali cenné a podnetné informácie k témam podľa obsahu Partners akadémie. Vzhľadom na množstvo pozitívnych ohlasov, ktoré boli na realizáciu tohto podujatia zaznamenané, plánujeme jeho zaradenie medzi vzdelávacie aktivity aj v roku 2016.

Manažérske certifikácie v riaditeľstvách

Jedným z nástrojov, ktorého cieľom bolo získať spätnú väzbu na aplikáciu zmien a nových postupov a na kvalitu zapracovania uvedených zmien do štruktúr v rámci jednotlivých riaditeľstiev, bol projekt manažérskych certifikácií.

V priebehu roka 2015 certifikáciu absolvovalo 138 manažérov a vzhľadom na to, že väčšina certifikácií sa realizovala v dvoch kolách, v rámci tohto projektu sa spolu uskutočnilo 255 termínov.

Manažérska certifikácia pre nových manažérov

Aj v roku 2015 pokračoval osvedčený projekt manažérskych certifikácií pre nových manažérov, ktorý sa v prostredí našej spoločnosti realizuje už tri roky. K hlavným cieľom tejto aktivity patrí štandardne zvýšenie kvality zapracovania nových spolupracovníkov a tým zabezpečenie ich dlhodobého úspešného fungovania v spoločnosti. Ďalším cieľom je poskytnutie spätnej väzby pre riaditeľov na úroveň vzdelávania v rámci prípravy manažérov, respektíve posilnenie kompetencie manažéra, a to už od samotného náboru nových spolupracovníkov.

Celkovo sa počas roka 2015 uskutočnilo šesť termínov manažérskej certifikácie, ktorých sa zúčastnilo 11 nových manažérov. V priebehu certifikácie noví manažéri získali veľmi cenné informácie týkajúce sa kvality riadiacej práce. Ďalej mali príležitosť konfrontovať vlastný prístup s ideálnym modelom a taktiež mali možnosť navzájom porovnať dosahované výsledky.

Manažérska akadémia

V roku 2015 pokračovala spoločnosť PARTNERS GROUP SK aj vo vzdelávacích aktivitách pre nových manažérov v rámci Manažérskej akadémie. Účastníci tejto aktivity absolvovali kurzy Manažérska abeceda a Individuálne rozhovory. Celkovo sa na týchto kurzoch zúčastňovalo 11 manažérov.

Kurz Finančná sloboda

Jednou zo vzdelávacích aktivít, ktorá má stále miesto v systéme vzdelávania spoločnosti, je kurz Finančná sloboda. Cieľom kurzu je dosiahnutie finančnej nezávislosti pre klienta v simulovaných podmienkach a tiež získanie skúseností s prácou v oblasti finančného poradenstva. Tento kurz je zároveň účelnou pomôckou pri finančnom plánovaní. V priebehu roka 2015 naša spoločnosť zrealizovala celkovo 16 kurzov a na tejto aktivite sa zúčastnilo 148 spolupracovníkov.

Manažéri majú možnosť zorganizovať kurz pre svojich spolupracovníkov (v počte 9 – 12 účastníkov) na mieste, ktoré si dohodnú so školiteľom, alebo v prípade, ak nemajú k dispozícii stanovený počet spolupracovníkov, môžu ich prihlásiť prostredníctvom Event Plannera na otvorený termín realizácie kurzu Finančná sloboda, ktorý sa koná raz za dva mesiace. V platnosti naďalej zostáva podmienka, že pred povýšením na pozíciu Senior Consultant musí spolupracovník absolvovať tento kurz.

Novinkou, ktorá je k dispozícii od konca roka 2015, je možnosť realizovať kurz Finančná sloboda aj pre klientov spoločnosti, na základe odporúčania spolupracovníka. Podrobnosti o tejto aktivite sú k dispozícii v smernici č. 3/2015 Pravidlá objednávania a organizácie kurzu Finančná sloboda pre klientov spoločnosti PARTNERS GROUP SK.

Finančná gramotnosť pre seniorov na Žilinskej univerzite

V akademickom roku 2015/2016 naša spoločnosť v spolupráci s Nadáciou Partners pokračuje v realizácii dvojsemestrálneho študijného programu Finančná gramotnosť, ktorý nadväzuje na úspešnú realizáciu projektu z predchádzajúcich rokov. Túto aktivitu pre svojich študentov pripravila Univerzita tretieho veku Žilinskej univerzity. Projekt Deň finančnej gramotnosti je dlhodobý vzdelávací projekt, ktorého cieľom je poukázať na fakt, že neschopnosť robiť kvalifikované finančné rozhodnutia veľmi negatívne zasahuje do života ľudí. K najohrozenejším skupinám v tomto kontexte nepochybne patria seniori, ktorým informácie získané v priebehu štúdia finančnej gramotnosti pomôžu nielen pri vlastnom rozhodovaní sa v oblasti financií, ale aj v ich bezprostrednom okolí formou šírenia získaných informácií vo svojich rodinách, medzi priateľmi a vo svojej komunite. V akademickom roku 2015/2016 sa zúčastňuje na prednáškach celkovo 15 seniorov.

Finančný klub na Ekonomickej univerzite v Bratislave

V rámci jednosemestrálneho projektu Talent way, ktorý na svojej pôde realizuje Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, bol zriadený Finančný klub, na ktorého činnosti sa zúčastňovalo celkovo 15 študentov tretieho ročníka Katedry marketingu Obchodnej fakulty EU. V rámci jednotlivých stretnutí klubu prebiehali prednášky na témy finančnej gramotnosti, ktoré boli zabezpečené v spolupráci s Michalom Škvareninom, Executive Manager PARTNERS GROUP SK. Zároveň bol realizovaný aj kurz Finančná sloboda, v rámci ktorého mali študenti možnosť získať strategický pohľad na riadenie osobných financií a popritom si osvojiť pravidlá, ktoré sú na ich riadenie potrebné. Tak zo strany vedenia fakulty, ako aj zo strany študentov bol Finančný klub hodnotený veľmi pozitívne, a preto je predpoklad, že aj v nasledujúcom období bude naša spoločnosť v tomto projekte pokračovať.

Školenie asistentov

Osvedčeným projektom, ktorého realizácia prebiehala aj v roku 2015, bolo vzdelávanie asistentov manažérov. V rámci tejto aktivity získali asistenti praktické a účelné informácie k aktivitám, ktoré štandardne vykonávajú (administrácia dokladov, napĺňanie databáz, komunikácia s klientmi a podobne). V roku 2015 sa uskutočnili dve školenia asistentov, ktorých sa zúčastnilo 29 asistentov manažérov.