Si investor? PARTNERS GROUP SK spustila novú reklamnú kampaň

16.04.2020

Nová kampaň na nasledujúci rok si zobrala za cieľ povzbudiť chuť Slovákov na investovanie. Chytľavým slovným spojením a šikovným teasingom upozorňuje, že investorom môže byť dnes každý. Idea a stratégia kampane bola pripravená in-house.

Kampaň bola spustená vo februári a potrvá do januára nasledujúceho roka. Posolstvo je prezentované v dvoch fázach. Prvú teasingovú fázu s headlinom „Si in?“ doplní v druhej fáze posolstvo „Si investor?“.

„Prostredníctvom tejto slovnej hračky chceme upriamiť pozornosť širokej verejnosti na tému investovania,“ približuje Monika Cieker, marketingová manažérka spoločnosti. „Vyzdvihujeme, že investovanie je v súčasnosti mimoriadne aktuálna téma a investorom môže byť vďaka moderným nástrojom a špičkovému servisu každý.“

Kampaň bola po prvýkrát odprezentovaná spolupracovníkom spoločnosti na konferencii pri príležitosti otvorenia roka, kde sa mohli prvýkrát zoznámiť s podobou reklamných vizuálov a pozrieť si reklamný spot. Následne bola nasadená na starostlivo vybrané, exkluzívne out-of-home plochy po celom Slovensku, na sociálnych sieťach a v online.

Kampaň má tiež posilniť značku PARTNERS GROUP SK ako lídra na trhu finančného sprostredkovania na Slovensku a podporiť novú značku PARTNERS INVESTMENTS. Tá sa na reklamných plochách objaví po prvýkrát a prezentuje sa ako nový, silný hráč v oblasti investovania. PARTNERS INVESTMENTS je moderná, inovátorská spoločnosť prinášajúca unikátne riešenia v oblasti investovania pre širokú verejnosť. „Veríme, že spoločnou prezentáciou PARTNERS GROUP SK ako etablovanej spoločnosti so silným zázemím a nového, dravého hráča na trhu v podobe sesterskej spoločnosti PARTNERS
INVESTMENTS vytvoríme zaujímavý synergický efekt a zviditeľníme tak oblasť investovania, ako aj profesionálne finančné služby,“ dodáva M. Cieker.