Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Rozvoj nových regiónov

28.07.2011

„Správny manažér by mal fungovať minimálne v troch regiónoch,“ zaznelo na kurze majiteľov pod zastrešením Jána Müllera. Team Manager Juraj Pohl to vzal ako výzvu a pustil sa do rozbehu nových regiónov, ktoré postupne zapĺňa novými osobnosťami.

„Správny manažér by mal fungovať minimálne v troch regiónoch,“ zaznelo na kurze majiteľov pod zastrešením Jána Müllera. Team Manager Juraj Pohl to vzal ako výzvu a pustil sa do rozbehu nových regiónov, ktoré postupne zapĺňa novými osobnosťami.

Základným prvkom je osobná produkcia. Dôležité je mať v každom regióne základňu klientov. Tí fungujú ako zdroj kontaktov a tiež príjmov, ktoré sa môžu investovať naspäť do biznisu, kým neprídu výsledky. „S nováčikom takto môžeme spoločne chodiť či už k mojim klientom, alebo k jeho, čím spoznávam jeho okruh známych aj mentalitu v danom regióne. Ďalším krokom je zabezpečiť pravidelnosť, tak vo vzdelávaní, ako aj pri stretávaní sa so spolupracovníkmi,“ vysvetľuje Juraj Pohl. Vytvorte si opakovateľný systém, zameraný na podnikateľské, obchodnícke, finančné a postupom času aj manažérske vzdelanie.

„Na začiatok odporúčam s ľuďmi rozobrať témy ako 3 x Prečo, Priestor na trhu, Kariérny plán a Partners For You® a neustále pracovať na ich postoji. Snažím sa pracovať s ľuďmi direktívnym spôsobom a komunikovať s nimi ako s budúcim biznis partnerom. Neustále diskutujeme o víziách a lídroch v tíme. Je dôležité byť minimálne prvých 30 dní so spolupracovníkmi v dennodennej komunikácii, pomáhať im pri riešení zložitejších situácií či postupnom odstraňovaní nízkej efektivity.“

Zmaximalizovať efektivitu môžete plánovaním podnikateľskej cesty, aby ste nevycestovali do regiónov len kvôli jedinému človeku. „Vzápätí sa môžeme pustiť do obchodníckych tém, ako je analýza osobných financií a pýtanie odporúčaní, ktoré sú obzvlášť dôležité,“ dodáva J. Pohl. Cestovanie do regiónov má viacero výhod. Jedinou možnosťou, ako môžete zabezpečiť rozvoj osobností svojich ľudí, je delegovať na nich činnosti, ktoré ste predtým vykonávali sami. Tým pádom získajú zodpovednosť a vy viac času na ďalší rozvoj tímu.