Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Projekt pobočiek

06.11.2013

Riaditeľská rada na svojom augustovom zasadnutí jednohlasne schválila projekt pobočiek. Pracovnú skupinu pod vedením Senior Directora Pavla Šuleja doplnil Senior Director Tomáš Škvarenina, manažéri Tomáš Krídl a Michal Kozák. Podporu poskytol i generálny riaditeľ Juraj Juras a marketingová riaditeľka Jana Mokráňová. Projekt budovania pobočiek spoločnosti PARTNERS GROUP SK – inštitucionalizácia – sa tak stal ďalším krokom v stratégii modrého oceánu.

Riaditeľská rada na svojom augustovom zasadnutí jednohlasne schválila projekt pobočiek. Pracovnú skupinu pod vedením Senior Directora Pavla Šuleja doplnil Senior Director Tomáš Škvarenina, manažéri Tomáš Krídl a Michal Kozák. Podporu poskytol i generálny riaditeľ Juraj Juras a marketingová riaditeľka Jana Mokráňová. Projekt budovania pobočiek spoločnosti PARTNERS GROUP SK – inštitucionalizácia – sa tak stal ďalším krokom v stratégii modrého oceánu.

Cieľom projektu pobočiek je dosiahnuť jednotný vzhľad všetkých pobočiek spoločnosti na jednej strane, avšak v prvom rade poskytnúť spolupracovníkom efektívny a systematický nástroj budovania kariéry a tímu prostredníctvom budovania pobočky. Projekt prináša systém a podporu všetkým manažérom, ktorí sa do projektu zapoja.

Úlohou spoločnosti PARTNERS GROUP SK v rámci prípravnej fázy uskutočnila výberové konania na dodávateľov realizujúcich jednotlivé fázy otvorenia pobočky. Spoločnosť zastreší rámcové zmluvy s dodávateľmi tak, aby všetky novootvorené pobočky mali garantované rovnaké podmienky a proces ich zariadenia prebiehal štandardizovaným spôsobom. Vedenie spoločnosti poskytne príspevok na umiestnenie loga na budovu a označenie priestorov.

Definovanie projektov pobočiek je v kompetencii riaditeľov (D1+) pri kariérnom rozhovore s manažérmi na pozíciách Team Manager a Executive Manager. Pred samotným spustením projektu je k dispozícii komunikačný manuál, aby každý spolupracovník dostal jasný návod, akým spôsobom má vysvetliť príležitosti, ktoré z nich vyplývajú svojim klientom, rodine a známym. Komunikačný manuál je aj pre riaditeľov a manažérov, čo pomôže efektívnej komunikácii a lepšiemu pochopeniu celého procesu.

Koncepcia obsahuje  jednotný korporátny vizuál pobočky zhmotnený do vizualizácie. „Inšpiráciu pri zostavovaní pobočiek sme našli vo svetoznámej stavebnici – lego. Je to účelne jednoduchý systém, ktorý z malých dielov dokáže zostaviť akýkoľvek útvar, hoci aj Eiffelovu vežu. Naše pobočky budú zostavované zatiaľ z 5 dielov „stavebnice“,“ vysvetľuje P. Šulej. Obsahovať budú multifunkčný priestor na vzdelávanie, porady, tvorbu portfólií a podobne, klientsky priestor určený na stretnutia s klientmi, kancelárie Team Managera, Executive Managera a riaditeľské kancelárie.       

„Ďalšou dôležitou otázkou bolo financovanie. Celý proces tvorby pobočiek má jednotný model odporúčaného spôsobu financovania a jasne rozkladá jednorazové aj prevádzkové náklady. Komunikáciu a koordináciu s dodávateľmi pri realizácii projektov zastrešuje asistent riaditeľa, a teda manažéri majú možnosť plne sa sústrediť na budovanie a rozvíjanie štruktúr,“ dodáva P. Šulej.

Sledovacie obdobie na získanie dotácie sú dva po sebe idúce kvartály a vypočítava sa z nadvýkonu po prekročení hranice pri pozícii Team Manager 4 800 BJ/Q  a Executive Manager 12 000 BJ/Q.

Fungujúca pobočka plní podľa P. Šuleja niekoľko funkcií. Stará sa o existujúcich klientov a poskytuje im servis;  získava nových klientov prostredníctvom odporúčaní od spokojných klientov; zabezpečuje výber a základné vzdelávanie spolupracovníkov; pripravuje tím na vytvorenie novej pobočky a realizáciu nových projektov.

Pri vzniku nových pobočiek vzniknú aj nové kariérne pozície a je zaujímavé uvedomiť si, aké výhody im spoločnosť PARTNERS GROUP SK v prípade úspešnej realizácie poskytne:

Senior Manager – člen Riaditeľskej rady spoločnosti, kde má možnosť podieľať sa na strategickom riadení spoločnosti. Zároveň je súčasťou akciového programu Partners for You, vďaka čomu finančne profituje z rastu celej spoločnosti, nielen svojej pobočky. Keďže je pozícia Senior Manager už pozíciou v strednom manažmente, spoločnosť mu prejaví uznanie a ocení jeho prínos pre rozvoj spoločnosti manažérskou zmluvou, ktorá mu garantuje výnimočné finančné benefity, ktoré zabezpečujú manažéra aj jeho rodinu.

Executive Manager – je súčasťou akciového programu Partners for You. V prípade, že napríklad aj dnes povýšený Consultant úspešne zvládne otvorenie takejto pobočky do 1. 1. 2016, dostane od spoločnosti PARTNERS GROUP SK finančné prostriedky na rozbeh ďalších pobočiek.

Team Manager – má možnosť získať dotáciu a podporu na vytvorenie vlastnej pobočky.

Naši klienti, známi a rodina môžu s nami spolupracovať pri realizácii projektov v troch rovinách:

Aktívna spolupráca – znamená to, že ich projekt zaujal a dokážu si predstaviť, že by niekedy takúto pobočku vlastnili, zároveň sú ochotní získať ďalšie informácie o spoločnosti a projektoch. V tom prípade navrhujem stretnúť sa s vedúcim projektu (manažérom), ktorý  im ho detailnejšie vysvetlí a zodpovie otázky a oblasti, ktoré ich zaujali.       

Pasívna – predtým ako zistia, či chcú v budúcnosti vlastniť pobočku PARTNERS GROUP SK, je dobré si zažiť finančné služby inak „na vlastnej koži“, aby sami videli pridanú hodnotu našej služby.

Odporúčania – máme jasne definovaný profil potenciálnych spolupracovníkov (asociácie). Odporúčaním pomôžu pri realizácii projektu a hlavne pomôžu k zaujímavej kariére a osobnostnému rastu ľuďom, na  ktorých im záleží.

„V našom riaditeľstve bolo identifikovaných deväť kľúčových manažérov, ktorí už dostali príležitosť realizovať pilotné projekty. Teší ma, že sa to okamžite prejavilo vo zvýšených náboroch a povýšeniach. Zároveň som hrdý na to, ako zodpovedne sa postavili k tejto výzve, a spolu cítime nadšenie, že môžeme stáť pri zrode tejto zaujímavej myšlienky,“ dodáva P. Šulej.