PODNIKATEĽSKÝ SEMINÁR: INŠPIRUJÚCI PRÍBEH SPOLUZAKLADATEĽA SPOLOČNOSTI BOHUSLAVA BENEDEKA

10.01.2020

Bohuslav Benedek sa vo svojej prezentácii na Podnikateľskom seminári venoval téme úspechu, motivácie a hodnôt. Ako spoluzakladateľ spoločnosti a tvorca etického kódexu inšpiroval k užitočným úvahám a podelil sa tiež o svoj úspešný kariérny príbeh.

V novembri sa uskutočnil posledný zo série Podnikateľských seminárov roku 2019. Po Partneroch spoločnosti Jánovi Müllerovi, Marcelovi Kohútovi a Pavlovi Šulejovi sa vedenia ujal Bohuslav Benedek, jeden zo zakladateľov spoločnosti a predseda predstavenstva PARTNERS GROUP HOLDING SK , a. s.

Takmer 400-členné publikum inšpiroval Bohuslav Benedek svojimi bohatými skúsenosťami a kariérnym príbehom. V rozprávaní sa vrátil k svojmu pôsobeniu v zahraničnom obchode a k životu v zahraničí. Počas svojej kariéry žil a pracoval vo Venezuele, Švédsku či v Amerike. Spomenul tiež svoje pôsobenie vo vedení spoločnosti Amslico AIG Life, kde stretol Jána Müllera, toho času jedného z najlepších finančných sprostredkovateľov v Európe.

NAJDLHŠÍ OBED V HISTÓRII
"Raz mi Ján Müller vraví, či by som s ním nešiel na obed. Stretli sme sa o dvanástej, skončili sme o pol ôsmej večer. On sa rozhodol vybudovať novú spoločnosť. Veril tomu a oslovil ma, či by som do toho nešiel s ním. Nasledovali dlhé úvahy a rozhovory. Chceli sme priniesť na trh niečo, čo dovtedy chýbalo. Uvažovali sme, čím sa bude spoločnosť odlišovať. Začali sme budovať filozofiu a stratégiu partnerstva a položili sme základy spoločnosti PARTNERS GROUP SK."

V závere prezentácie sa B. Benedek venoval súčasnej situácii v spoločnosti. Prezradil niekoľko princípov, vďaka ktorým sa môžu začínajúci spolupracovníci stať úspešnými. Spomedzi všetkých odporúčaní pre nových spolupracovníkov medzi tie hlavné môžeme zaradiť tieto: nikdy sa nevzdávať, ísť a bojovať za svoj cieľ, ísť si za tým, čo najviac chceme. „Musíte byť dôslední, nesmiete sa dať, musíte stále hľadať riešenia, nesmiete sa vzdať!“ apeloval. Vyjadril tiež nesmiernu spokojnosť a hrdosť, ktorá sa mu spája so značkou a s celou spoločnosťou: „Som veľmi hrdý na to, že sa nám to podarilo všetko vytvoriť. To, že tu dnes stojím a vy ste tu, to je môj najväčší úspech.“