Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Partners Akadémia

28.07.2011

Každý seminár je príležitosťou načerpať nielen inšpiráciu, ale aj praktické rady, ako dosahovať lepšie výsledky. O to viac to platí pre seminár pod vedením partnera, tentoraz partnera českého Partners Petra Borkovca.

Každý seminár je príležitosťou načerpať nielen inšpiráciu, ale aj praktické rady, ako dosahovať lepšie výsledky. O to viac to platí pre seminár pod vedením partnera, tentoraz partnera českého Partners Petra Borkovca.

Dňa 3. 5. 2011 sa v Žiline zišli spolupracovníci spoločnosti Partners Group SK, aby sa nechali inšpirovať Partnerom českej spoločnosti Partners for Life Planning.

Hlavnou témou dňa bolo Ako na D2 za dva roky. „Každý z nás si uvedomuje, že naša služba je kvalitnejšia ako tá banková, ale zároveň aj to, že na tom nezáleží, pokiaľ o tom nevie aj klient. Momentálne je preto najdôležitejšou úlohou vychovávať manažérov, riaditeľov, ktorí pomôžu túto službu rozšíriť. A to predovšetkým prostredníctvom kvalitnej práce profesionálneho tímu,“ približuje Tomáš Krídl, Executive Manager.

Petr Borkovec ponúkol niekoľko rád, ako túto víziu zmeniť na realitu v čo najkratšom čase. Za myšlienkou, ktorou sa začal celý seminár Plán kariéry, nie je prekážková dráha, ale mapa, ktorá vám pomáha na ceste za cieľom. Prišla na rad otázka, koľko Consultantov potrebuje riaditeľ na svoje povýšenie. Odpoveď je: Nula. Kariéra nezávisí od toho, ako sú jednotlivci schopní vychovávať profesionálnych Consultantov, ale ako dokážu odovzdávať ďalej manažérske kompetencie od náboru cez výber až po rozvoj spolupracovníkov. Preto treba mať od samého začiatku na pamäti, že nejde o personálne body, ale o „parťákov“, o ľudí, na ktorých sa dá spoľahnúť. „Ak sa ako nováčik postavím k svojej kariére zodpovedne a budem proaktívny, je v mojich silách prepísať históriu nielen v Partners, ale aj na celom finančnom trhu,“ vysvetľuje Tomáš Krídl. Štatistiky ukázali, že ako český, tak aj slovenský trh toho má pred sebou ešte veľa. Od rastu úspor cez zvyšovanie priemernej mzdy a uvedomelosti klientov až po zmeny v legislatíve. To všetko len prispeje k rastu poradenského biznisu a je na každom, koľko si z toho spoločnosť Partners ukrojí.

Všetkým obchodným partnerom ponúka spoločnosť know-how, jednotný systém, motiváciu a neobmedzený trh. Úlohou manažéra je predovšetkým vytvoriť prostredie – jasne definovaný systém vzdelávania, dôsledne pracovať s databázou nováčika a zabezpečiť jeho rozbeh. „O úspechu však rozhoduje najmä odhodlanie každého spolupracovníka a jeho rozhodnutie podnikať. Nielen formálnym štatútom, ale predovšetkým vnútorné presvedčenie zobrať do vlastných rúk zodpovednosť za svoje činy. Uvedomenie si, že jediné, čo rozhodne o mojom úspechu či neúspechu, som ja sám. Táto spoločnosť mi dáva systém, a čo môžem očakávať od svojho manažéra, je predovšetkým podpora. Ostatné je na mne,“ uzatvára T. Krídl.

 

Príbeh Petra Borkovca INAK
Čo ma hnalo vpred
• Výzva – iba ja ovplyvním výstupy, a to svojimi vstupmi
• Mohol som byť lepší než ostatní – rád zbieram body a súťažím
• Uznanie trhu, budovanie niečoho veľkého
• Tím – úprimná zodpovednosť za svojich ľudí
• Negatívna motivácia – môj vedúci

Čo som urobil dobre?
• Neustále vzdelávanie, zvedavosť – všade som musel byť
• Všetko som okamžite spracovával – nikto a nič ma nedokázalo obmedziť
• Žil som firmou – stále som počítal a makal
• Používal som mozog, premýšľal som a tak som vedel, čo robím a prečo
• Systém, dôslednosť a pravidelnosť aktivít
• Nebol som ovca, bol som proaktívny. Nečakal som, kým mi niekto niečo dá, využíval som všetko okolo – máte celé riaditeľstvo
• Do M1 som neriešil – jednoducho som makal
• Makal som na tom, aby ľudia v mojom tíme boli úspešní – kariéra, príjem

 

„Ako sa stať D2 za tri roky odpovedá na nasledujúce otázky: Ako za dva a pol roka vybudovať fungujúci a úspešný tím a ako písať 25 000 BJ so 100 poradcami a  manažérmi. Viete, prečo to väčšina ľudí nedokáže? Pretože im chýba tvrdosť, odhodlanie, nekompromisnosť pri výbere, pravidelnosť a sebadisciplína, dôslednosť, vlastná motivácia a sebavedomie.
uchýlia sa k priemernosti a ku kompromisom. Ak ste však pripravení, táto cesta vám môže priniesť osobný rast, nezávislosť, ocenenie a uznanie a ďalšie nové  Možnosti a obzory v podnikateľskom živote. “
Petr Borkovec
Partner, Partners for Life Planning