Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

NOVÉ KLIENTSKE CENTRUM V BANSKEJ BYSTRICI

19.02.2020

Klientske centrum v Banskej Bystrici je prvým významným výsledkom projektu Reštart Bystrica, ktorý začal rozvíjať Partner spoločnosti Pavol Šulej. Reprezentatívne klientske priestory sú jedným z významných míľnikov tohto projektu. Andrea Straková, Managing Director, a Pavel Bohuš, Executive Manager, sa na tomto projekte významne podieľali. Pri príležitosti otvorenia klientskeho centra sme nechali obom priestor na predstavenie projektu.

"Počas leta 2018 začal Pavol Šulej rozvíjať myšlienku užších regionálnych spoluprác, zvlášť v regiónoch, kde nepôsobia priamo riaditelia a kde nie sú silné, veľké štruktúry. Myšlienkou je spojenie síl menších manažérskych štruktúr pod zastrešením angažovaného riaditeľa so záujmom rozvíjať daný región. Spoločné obchodné priestory boli jednou z tém, ktoré sme od vzniku spolupráce štruktúr riešili. Chceli sme vytvoriť miesto, ktoré svojou vizuálnou stránkou pomôže podporiť značku, existujúcim klientom potvrdí, že spravili dobré rozhodnutie, a novým potenciálnym klientom a spolupracovníkom predstaví spoločnosť ako fungujúci systém. Preto keď sa objavila možnosť samostatne stojacej budovy v širšom centre Banskej Bystrice, ktorá bude poskytovať dosť priestoru klientom, štruktúram a môže slúžiť aj ako vzdelávacie centrum, neváhali sme. Samotné reprezentatívne priestory sú veľmi podstatné, ale pre mňa je ešte dôležitejšia ambícia manažérov a spolupracovníkov v regióne vybudovať predovšetkým fungujúci systém spoločných vzdelávaní, kde sa môžeme jednak deliť o know-how, ale aj o energiu, ambíciu, ciele, vízie. Veľmi si cením kooperáciu, ktorá v Banskobystrickom kraji vzniká a veľmi si cením, že manažéri z piatich riaditeľstiev dokážu za každých okolností nájsť spoločnú reč, urobiť dohodu, vyjsť si v ústrety. Dokazuje to budúci „great“ potenciál celého regiónu, predovšetkým vďaka ľuďom, ktorí v ňom sú a majú ambíciu. Kooperácie naprieč štruktúrami sú o hľadaní tretích riešení, o načúvaní a často je podstatné odložiť ego bokom. Toto všetko sa spomínaným manažérom darí, a preto som presvedčená, že Banská Bystrica s okolím budú v budúcnosti patriť k dôležitým regiónom spoločnosti PARTNERS GROUP SK.

Akcia otvárania klientskeho centra prebiehala celý deň a bola rozdelená do troch častí. Doobeda sme privítali postupne tri rôzne stredné školy z Banskej Bystrice. Počas 45-minútovej prezentácie študenti dostali krátky úvod do princípov finančnej gramotnosti a investovania. V oficiálnej časti otvárania sme spolu s generálnym riaditeľom spoločnosti PARTNERS GROUP SK Jurajom Jurasom pokrstili klientske centrum a symbolicky prestrihli stuhy. V poobedňajších a večerných hodinách sme sa venovali našim pozvaným klientom, pre ktorých sme mali pripravené pohostenie a prezentácie na aktuálne firemné témy ako Life Planner, Invest Planner, PARTNERS INVESTMENTS a približovali sme obchodný aj biznisový potenciál regiónu. Všetko bolo spojené s možnosťou prezrieť si celé klientske centrum, porozprávať sa so svojím sprostredkovateľom, ale nádherné bolo sledovať veľmi prirodzený networking, ktorý medzi našimi klientmi vznikal." hovorí Andrea Straková, Managing Director.

Pavel Bohuš, Executive Manager, dodáva: "Nápad klientskeho centra sa zrodil 31. 10. 2016 na porade. Chceli sme vytvoriť priestor, ktorý by bol profesionálny, dostupný, na úrovni pre klientov a zároveň kde by sme vzdelávali nových ľudí, rozširovali distribučný potenciál spoločnosti, kde by fungovali systémové prvky a vytvorili by sme prostredie pre nových spolupracovníkov, ktorí chcú v tomto regióne pôsobiť. Chceli sme, aby o nás bolo počuť. Keď sa povie finančné služby, aby ľuďom napadlo PARTNERS GROUP SK. Od začiatku sa mi páčilo, že sme sa postupne spájali v jeden tím. Oficiálne otvorenie prebehlo 24. 10. 2019. Potvrdilo sa mi, že tímovosť, projekt, vízia dokáže spájať ľudí, vytvárať potrebnú synergiu na podnikateľské prostredie. Všetky strany boli spokojné a spolupracovali, čo je v dnešnej dobe veľmi dôležité. Klientske centrum vnímam ako prvý signál pre ľudí, že sme tu. Je základom na vytvorenie prostredia, ktoré bude vychovávať nových manažérov, riaditeľov, a tí budú následne otvárať ďalšie centrá a šíriť našu službu finančného plánovania, ktorá je v dnešnej dobe extrémne dôležitá."