Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Náš imidž v roku 2010

26.04.2011

Zvyšovanie povedomia o značke Partners Group SK a podpora budovania dobrého imidžu spoločnosti boli aj v roku 2010 výzvou pre marketingovú komunikáciu spoločnosti. Po dvoch úspešných reklamných kampaniach nadviazala spoločnosť na svoj doterajší komunikačný koncept a rozhodla sa zdôrazniť dlhodobý aspekt profesionálnej spolupráce s klientom a pridanú hodnotu, ktorú táto spolupráca klientom prináša – a to všetko v číselnom vyjadrení. Kampaň mala názov: Veľké čísla.

Zvyšovanie povedomia o značke Partners Group SK a podpora budovania dobrého imidžu spoločnosti boli aj v roku 2010 výzvou pre marketingovú komunikáciu spoločnosti. Po dvoch úspešných reklamných kampaniach nadviazala spoločnosť na svoj doterajší komunikačný koncept a rozhodla sa zdôrazniť dlhodobý aspekt profesionálnej spolupráce s klientom a pridanú hodnotu, ktorú táto spolupráca klientom prináša – a to všetko v číselnom vyjadrení. Kampaň mala názov: Veľké čísla.

Disciplinovaný prístup k financiám chráni pred dosahmi akejkoľvek krízy. Aj počas menej priaznivých období, ktorých dosahy sa niesli rokom 2010, sa môžu klienti spoločnosti spoľahnúť na finančného odborníka a pocítiť priame výhody spolupráce s ním. Kampaň Veľké čísla ukázala klientom, že s nami sa dosahov hospodárskej krízy báť nemusia. Čísla, ktoré spoločnosť Partners Group SK dosiahla, sú impozantné – klienti spoločnosti ušetrili v predchádzajúcom období viac ako 6 miliónov eur na poplatkoch a vytvorili si finančné rezervy vo výške viac ako 113 miliónov eur.
 

Značku v kampani reprezentujú spolupracovníci spoločnosti. Vybrané tváre z radov spoločnosti sa na seba mohli pozrieť v imidžovej brožúre či na plochách v nákupných centrách. Mediálny mix kampane bol zostavovaný podľa úspešnosti jednotlivých médií v uplynulých obdobiach. Jeho súčasťou boli osvedčené citylighty v nákupných centrách, televízna reklama na najsledovanejšej celoštátnej stanici, či inzeráty v tlači a vonkajšie plochy, najmä sieť billboardov a bigboardov. Novinkami boli obrazovky v predajniach Nay, ktorým sa počas majstrovstiev sveta vo futbale dramaticky zvyšuje návštevnosť, čo je vhodné využiť, alebo imidžové zástavy v bratislavskom Auparku.
 

V rámci marketingovej komunikácii sme v roku 2010 využili:

  • 183 citylightov v nákupných centrách v Bratislave, Žiline, Banskej Bystrici, Košiciach a Nitre
  • Imidžové vlajky v bratislavskom Auparku
  • 1 239 billboardov na čerpacích staniciach po celom Slovensku
  • 1 980 spotov v predajniach Nay elektrodom – Bratislava, Žilina, Trenčín, Košice
  • Autobusy hromadnej dopravy – Bratislava, Žilina, Banská Bystrica, Ružomberok, Dolný Kubín, Námestovo, Poprad
  • Spoty na TV Markíza
  • Celostránkové inzeráty (Špeciály Trend, Vasárnap)
  • Bigboardy a megaboardy po celom Slovensku