Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Marketing v Partners Group SK v roku 2011

17.02.2012

Každoročná reklamná kampaň sa v roku 2011 niesla v duchu novej koncepcie a strategickej zmeny. Oblasť komunikácie a PR opäť nezaháľala a predstavovala odborníkov zo spoločnosti v najčítanejších slovenských periodikách.

Marketing a konunikácia 2011

Každoročná reklamná kampaň sa v roku 2011 niesla v duchu novej koncepcie a strategickej zmeny. Oblasť komunikácie a PR opäť nezaháľala a predstavovala odborníkov zo spoločnosti v najčítanejších slovenských periodikách.

Nosným konceptom reklamnej kampane v roku 2011 bolo posolstvo „Dal/a som si poradiť“. Reklamný slogan vyjadruje ocenenie klienta spokojného so službami spoločnosti. „Kampaň priniesla po viacerých kampaniach orientovaných na čísla emocionálny rozmer. Oslovujeme klientov z rôznych cieľových skupín – mladých, dynamických ľudí, mladé rodiny či ľudí usadených s dobrým zázemím. Všetci si vďaka podpore finančného sprostredkovateľa môžu oddýchnuť od starostí s financiami a venovať sa tomu, čo je pre nich v živote prioritou,“ približuje Jana Mokráňová, marketingová riaditeľka. Väčší dôraz na portfólio poskytovaných služieb sme dali prostredníctvom sekundárnej informácie v spodnej časti vizuálov. Obsahuje zoznam aktivít, ktorými sa spoločnosť zaoberá.

Reklamná kampaň bola nasadená tradične vo dvoch vlnách – jarnej a jesennej. K úspešným médiám z minulosti ako zadné čelá autobusov či fillboardy, čiže reklama na tzv. pištoliach na čerpacích staniciach, sme doplnili nové netradičné médiá. Ostali sme v miestach, kde sa pohybujú ľudia a trávia tam svoj čas, napríklad mestské centrum, ktoré zastrešia vonkajšie plochy. Výrazne sme posilnili online. Tieto médiá sú momentálne v trende a ľudia získavajú čoraz častejšie informácie najmä prostredníctvom internetu. Tento trend sme teda využili.

Akciu celosvetového významu ako hokejové majstrovstvá sveta sme tiež zaradili do svojho mediálneho plánu. Potenciál osloviť množstvo fanúšikov sme využili prostredníctvom netradičnej formy reklamy, takzvanej chodiacej reklamy. Nosiči s reklamnými vizuálmi sa pohybovali medzi návštevníkmi pred štadiónmi pred začiatkom významných zápasov a rozdávali darčekové predmety – tlieskadlá – ktoré následne priniesli náš brand aj na štadión.

Paralelne s imidžovou komunikáciou sme pripravili niekoľko projektov venovaných čisto recruitingovej komunikácii. Tá sa niesla tiež v línii „Dali sme si poradiť“ a prezentovala spokojných spolupracovníkov spoločnosti, ktorí rozprávajú svoj príbeh úspešnej kariéry. Päť vybraných spolupracovníkov ocenených ako najlepších v uplynulom roku rozpráva svoje kariérne postrehy. „Prvotným počinom recruitingovej kampane je brožúra prezentujúca kariéry najúspešnejších spolupracovníkov – ako sa vypracovali, prekonávali úvodné nástrahy a stali sa úspešnými. Ideme tak v doterajšej línii prezentovania skutočných ľudí zo spoločnosti. Brožúra zároveň hovorí o spoločnosti, kariérnych príležitostiach a podpore v podobe vzdelávania a benefitov, ktoré spolupracovníkom poskytuje,“ objasňuje J. Mokráňová. Brožúra v sebe ponesie priamy odkaz na kariérnu sekciu webovej stránky spoločnosti, ktorá bude obsahovo nadväzovať a rozširovať poskytnuté informácie. Brožúra by mala slúžiť ako prezentačný nástroj pri recruitingových pohovoroch a niečo, čo si potenciálny spolupracovník odnesie domov. Ak si bude následne zisťovať  ďalšie informácie, odkaz v brožúre ho navedie na web, ktorý mu ich podrobne poskytne. „Tento koncept sa mimoriadne osvedčil, preto s ním budeme pracovať v roku 2012 ďalej. Už teraz sú naplánované ďalšie aktivity na posilnenie tejto oblasti komunikácie a podporu náborového procesu,“ dodáva J. Mokráňová.

Ďalším rozsiahlym projektom marketingového oddelenia bol firemný web. Prvoradou úlohou bola modernizácia a aktualizácia korporátnej stránky spoločnosti. Výsledkom je nová, obsahovo i vizuálne atraktívna webová stránka, ktorá spĺňa požiadavky modernej doby a prehľadne člení potrebné informácie pre jednotlivé cieľové skupiny. Druhým webovým projektom je finančná poradňa www.financnesluzbyinak.sk. Je to služba verejnosti, ale zároveň účinný nástroj, ako odprezentovať spolupracovníkov spoločnosti ako na slovo vzatých profesionálov, ktorí sa nezľaknú akéhokoľvek finančného problému. Stránka má šíriť povedomie o finančnej službe a prezentovať jednotlivých spolupracovníkov. Treťou novinkou je web www.partnersstevy.sk. Ide o projekt komunitného webu, na ktorom spolupracovníci zdieľajú informácie o aktuálnom dianí v jednotlivých štruktúrach. Aktuálne články, fotogalérie a videá tvoria atraktívny obsah, ktorý je prínosom pre internú komunikáciu v rámci štruktúr spoločnosti a zároveň poskytuje informácie, ktoré nie je možné prezentovať na oficiálnej stránke  – informácie o tom, že spoločnosť PARTNERS GROUP SK je spoločnosť, v ktorej to žije a v ktorej sa stále niečo atraktívne deje.

V rámci public relations spoločnosť potvrdila pozíciu názorového vodcu pre oblasť osobných financií. Viac ako 300 mediálnych výstupov ročne je jasným dôkazom toho, že naši spolupracovníci sa vyprofilovali ako uznávaní odborníci na túto oblasť, ktorí však vedia tému podať ľudsky a zrozumiteľne.

Nový materiál Partners Group SK v médiách mapuje tieto mediálne výstupy a prezentuje vybrané články. „Medzi najúspešnejšie počiny radím preniknutie do denníkov, ako sú Nový Čas a Plus 1 deň. Patria na Slovensku medzi najčítanejšie a v uplynulom roku sme mali niekoľko zaujímavých medializácií našich spolupracovníkov. Rovnako ma teší postupné prenikanie do televízií. V uplynulom roku sme zaznamenali niekoľko úspešných televíznych vystúpení našich spolupracovníkov,“ dodáva J. Mokráňová.