Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Golfový turnaj

10.01.2013

Október priniesol pre vybraných riaditeľov zaujímavú udalosť golfovej sezóny, a to golfový turnaj organizačne zastrešený partnerskou spoločnosťou Generali. Turnaj sa uskutočnil na nedávno otvorenom ihrisku v blízkosti Senice, Šajdíkových Humenciach. Ihrisko, na ktoré spievajú golfisti samé ódy, prešlo previerkou PARTNERS GROUP SK. O svojich zážitkoch rozpráva Managing Director Mário Rybár.

Október priniesol pre vybraných riaditeľov zaujímavú udalosť golfovej sezóny, a to golfový turnaj organizačne zastrešený partnerskou spoločnosťou Generali. Turnaj sa uskutočnil na nedávno otvorenom ihrisku v blízkosti Senice, Šajdíkových Humenciach. Ihrisko, na ktoré spievajú golfisti samé ódy, prešlo previerkou PARTNERS GROUP SK. O svojich zážitkoch rozpráva Managing Director Mário Rybár.

 Horel som očakávaním. Začiatok bol naplánovaný na 9.30 takzvaným  kanónovým štartom. To bol pre mňa nový pojem. A čo to znamená? Všetci účastníci turnaja začínajú súčasne. Samozrejme, každý z inej jamky. No a kanónový preto, lebo štart je oznámený výstrelom z kanóna.

Počasie sme mali ako vystrihnuté z golfovej brožúry. Jasno, slniečko a primerane teplo. Teda tak, aby sme mohli hrať v tričkách a vestičkách, čo malo v závere zásadný význam. No a potom sa to začalo, Prvé, čo sme mali možnosť vnímať, bolo, že ihrisko nie je pekné, je nádherné! Vo „flajte“, teda v skupine, čo spolu prechádza ihrisko, som bol s vychádzajúcimi hviezdami golfového neba – s pánmi Kostíkom, Šulejom a Krištofom. Skutočne vyberaná partička. Nadšení sme boli aj z toho, že pán Kostík zobral tento turnaj športovo a herne sa nám prispôsobil. Spoločne sme bok po boku prechádzali od jamky k jamke, a keďže je to šport, tak sa nezaobíde bez emócií. Nie každý úder totiž to vždy vyjde podľa predstáv. Prvý oželiete, druhý bol tiež stráviteľný, ale keď už je to pätnásty...

V každom prípade sme sa to snažili brať ako hru. A so striedavými úspechmi sa nám to aj darilo. Celá akcia bola popretkávaná rôznymi typmi dobročinných akcií, ktorých výťažok ide na dobrú vec. Presnejšie na Dobrého anjela, na pomoc detským onkologickým pacientom. Po úspešnom zvládnutí ihriska sme sa spoločne pobrali do Club housu, čiže ihriskovej klubovne. Doplnili sme vydanú energiu a potom prišlo na rad vyhlasovanie výsledkov a kultúrny program. A tam sa začali diať veci! Prvá kategória, ktorá vzbudila našu pozornosť, bola kategória najlepšie oblečený tím. Odznelo 3. miesto, 2. miesto a víťazom sa stáva: spoločnosť PARTNERS GROUP SK. Neomylne sme ukoristili trofej. Neomylne preto, lebo to tak muselo byť! Boli sme totiž to oblečení ako reprezentácia. Všetci pekne rovnako a dokonale vkusne.

Zaujímavým prvkom celej akcie bolo, že sa priebežne nahrávala na video a už pri vyhodnocovaní bol záznam spracovaný a bežal v klubovni. No a súčasťou tohto videa bol záber, ako páni Benedek, Juras, Kohút a Škvarenina idú bok po boku v tomto víťaznom outfite. Vyzeralo to ako záber z filmu Vesmírni kovboji, ktorí práve pred odletom mierili k svojej rakete. Ale vráťme sa späť k vyhodnocovaniu. Nasledovala kategória najvyšších hendikepov. To sú tí golfisti, ktorí sa často tešia z toho, že vôbec trafia loptičku. Nasledovalo ďalšie prekvapenie, a to, že na druhom mieste som sa objavil ja! Hral som extrémne mizerne a... No prekvapenie a radosť veľká! Som veľký golfový nadšenec, hoci ešte príliš krátko. Búchal by som do toho od rána do večera a toto sú výsledky, ktoré povzbudia. V strednej hendikepovej kategórii ešte za zmienku stojí umiestnenie tesne pod „bedňou“, teda na 4. mieste, ktoré dosiahol Peter Sokola.

Večer sa niesol v znamení kultúry, v podaní Katky Knechtovej, a, samozrejme, biznisových rozhovorov. Podnikatelia sa skrátka nezaprú. Aj golf je príležitosť, na ktorej sa dá inšpirovať. A tento turnaj a biznisové stretnutie zároveň takýmto miestom jednoznačne bolo.