Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Bad Gastein

10.07.2013

Pracovná cesta do rakúskych Álp, organizovaná spoločnosťou AXA pre vybraných spolupracovníkov PARTNERS GROUP SK, bola aj tento rok nielen atraktívna, no i veľmi užitočná. Témou bola okrem iného aktuálna situácia ohľadne zmien v produktovom portfóliu a vrcholové vedenie spoločnosti AXA poskytlo spolupracovníkom PARTNERS GROUP SK informácie užitočné pre ich ďalšie využitie v praxi.

Pracovná cesta do rakúskych Álp, organizovaná spoločnosťou AXA pre vybraných spolupracovníkov PARTNERS GROUP SK, bola aj tento rok nielen atraktívna, no i veľmi užitočná. Témou bola okrem iného aktuálna situácia ohľadne zmien v produktovom portfóliu a vrcholové vedenie spoločnosti AXA poskytlo spolupracovníkom PARTNERS GROUP SK informácie užitočné pre ich ďalšie využitie v praxi.

 Rozprávkové počasie a skvelé svahy strediska BadGastein poskytli príjemné zázemie nielen pre športové vyžitie na lyžiach či snowboardoch, ale aj priestor pre mnoho pracovných a podnikateľských rozhovorov, výmeny názorov a skúseností.

„Ako každá pracovná cesta, i táto bola niečím výnimočná,“ rozpráva Richard Kubaloš, ExecutiveManager, ktorý mal možnosť sa tejto cesty zúčastniť. „Okrem tradične skvelej lyžovačky, tentoraz na najvyšších kopcoch v Rakúskych Alpách, sme mali možnosť viesť biznisové rozhovory nielen s tými najlepšími z celej firmy, ale aj s personálnym a produktovým riaditeľom Petrom Matovičom a s celým vedením jedného z našich strategických partnerov, spoločnosti AXA.“

Tieto rozhovory priniesli aj konkrétne výstupy, ako približuje R. Kubaloš: „Na základe výmeny našich skúseností sme sa dohodli s Petrom Matovičom na doplnení a jemnej úprave niektorých tém vzdelávania StartUp I a II. S vedením strategického partnera sme na základe vzájomnej spätnej väzby našli spôsoby, ako zlepšiť  spoluprácu hlavne v oblasti spracovania a plnenia pri zmluvách životného poistenia.“

Biznisový prínos tejto cesty je teda hmatateľný. „Opäť sa nám potvrdilo, aká dôležitá je pravidelná a intenzívna komunikácia na dosiahnutie napredovania v akejkoľvek oblasti,“ konštatuje na záver R. Kubaloš.