Nastavenie cookies

Na našej webovej stránke používame cookies.

Niektoré z nich sú na fungovanie stránok nevyhnutné, ale o tých ostatných môžete rozhodnúť sami.

Viac informácií o súboroch cookies a ochrane údajov.

Akcia Východ

10.07.2013

Akcia Východ znamená potvrdenie záujmu o rozvoj štruktúr a kariér na východnom Slovensku a prebieha pod patronátom Partnera spoločnosti Jána Müllera. Viac o nej nám priblíži Senior Manager Peter Bigoš.

Akcia Východ znamená potvrdenie záujmu o rozvoj štruktúr a kariér na východnom Slovensku a prebieha pod patronátom Partnera spoločnosti Jána Müllera. Viac o nej nám priblíži Senior Manager Peter Bigoš.

Úvodný seminár začal horúcimi informáciami zo svetovej investičnej konferencie z Číny, ktorej sa osobne Ján Müller zúčastnil. Zásadnou informáciou je trend „bohatí ľudia vyberajú peniaze z bánk a presúvajú ich do fondov“. Týmto sa opäť potvrdzuje naša filozofia k správe financií našich klientov. Pre náš biznis je podstatné, že pracujeme s informáciami a nie so správou. To znamená nie čo sa stalo, ale čo môže nastať.

Podstatou Akcie Východ je však uvedomenie si a využitie potenciálu, ktorý na Východe máme. Či už z pohľadu finančného alebo produkčného kapitálu. Sú tu dve najväčšie mestá na Slovensku a pre zaujímavosť uvediem krátku štatistiku z jedného sídliska v Košiciach: 3-percentná nezamestnanosť, približne 30 000 obyvateľov, priemerný vek 35 rokov (oficiálne len 90 ľudí v dôchodkovom veku), súčasťou nákupného strediska na tomto sídlisku sú pobočky 5 bánk, ktoré sú zväčša plné klientov. Táto štatistika môže slúžiť ako príklad na uvedomenie si, že východné Slovensko potrebuje nové projekty, nové osobnosti a lídrov, ktorí prenesú našu filozofiu na trh, ktorý si to zaslúži a potrebuje.

Keďže sa jedná o cyklický seminár, každý spolupracovník (co-worker) má možnosť identifikovať vo svojej štruktúre nasledovníkov, s ktorými si zadefinujú nové projekty a budú na nich pracovať. Akciu východ môžeme využiť hlavne ako podnikateľské vzdelávanie resp. podporu na ovplyvnenie podnikateľského myslenia, ktoré je nevyhnutné k realizácii správnych podnikateľských aktivít.